Když máte na starosti jakýkoli budget, chcete vědět za co ho utrácíte. Tuplem to platí, když spravujete rozpočet celé kancelářské budovy. Dopátrat se za co platíte je ale v některých odvětvích překvapivě náročné.
Jedním odvětvím s takovou pověstí je úklid, konkrétně doplňování hygienických materiálů (toaleťák, mýdlo atd.). Úklidovka vám pošle fakturu za desítky tisíc a vy si jen říkáte „hm, u nás v budově asi chodí lidi hodně na záchod.“
Je to ale pravda?
V Kliru soukromí na toaletách respektujeme, nikoli však jde-li o vaše peníze!
Proto jsme 1.2. dali našemu týmu do ruky kromě mopů, košťat a luxů ještě jeden nástroj. Kliro Cleaning Data (děláme úklid, takže vymýšlení názvů pro systémy není naše nejsilnější stránka) je systém pro sběr dat o spotřebě hygienického materiálu.
Jak to funguje?
Jednoduše, uklízeč/ka musí při úklidu místnosti zadat objem doplněných prostředků. Když to neudělá, je to jako by danou místnost neuklízel/a vůbec. Data pak sdílíme s klientem, který vidí spotřebu hygienického materiálu až na úroveň místnosti.
Konečně se tak potvrdí podezření, že si Jarda z druhého patra už 2 roky nekupuje domů toaleťák!
Systém nám zlepšuje řízení logistiky, plánování úklidu a kontrolu práce. To vás ale nemusí vůbec zajímat, protože to, že pro vás firma dělá službu nejlépe jak v danou chvíli umí, je snad normální.
Chtěli byste také konečně odhalit, co se děje na vašich toaletách?